بایگانی

بایگانی مکتوبات علی عرب زاده

بایگانی

بایگانی مکتوبات علی عرب زاده

اینجا قرار است بایگانی‌ای باشد برای دسترسی آسان‌تر به مکتوباتم، اطلاع دوستانم از آنها و فراهم شدن امکان جستجوی اینترنتی‌شان.

بگو چگونه ؟

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۰ ب.ظ

یادداشت های آرشیوی

25/ 2 / 1388

بسم الله الناطق


سلام


این از اولین شعرایی که گفتم ...


بالاخره دلمو زدم به دریا و تصمیم گرفتم گاه و بیگاه بعضی از شعرواره های تنهایی رو اینجاهم بنویسم ...


زیاد به جزئیات فنیش دقت نکنید هرچند خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم ...


و اما :


بگو چگونه با کتاب تو استخاره کنم ؟


بگو چگونه بعد تو عمری دوباره کنم ؟


بببین زمین چقدر بعد رفتن تو تاریک است


بگو چگونه اینهمه شب را پر از ستاره کنم ؟



هر چند کامل نیست و قصد دارم تکمیلش کنم اما فعلا همین رو از من قبول کنید !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی